آپلود عکس


آپلود عكس

آپلود عكس

تفاوت بین کلاس ها - مکانیک خودرو


مکانیک خودرو
خودرو وشناسایی قطعات وعیب یابی آنها
قالب وبلاگ

تفاوت بین کلاسها

تفاوت بین کلاسها باردو


وانت 1600 انژکتوری کلاس 20 در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای به منظور آماده نمودن خودرو جهت تبدیل به خودروی گازسوز اعمال شده است. این کلاس بنام ""خودروی بنزینی با قابلیت تبدیل به گازسوز "" معرفی میگردد
PU 1600 INJ با موتور انژکتوری 1600 سی سی تولید میشود
وانت 1600 دوگانه سوز کلاس 4 بدون مخزن ، بدون کیت ، بدون لوله فشار قوی
کلاس 3 در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای جهت نصب کیت گازسوز انجام شده است و ملحقات کیت گازسوز متعاقبا در شبکه خدمات بعد از فروش نصب خواهد شد بعبارت دیگر ، این کلاس ،وانت گازسوز بدون کیت گاز میباشد
کلاس 2 این کلاس فاقد مخزن گاز و متعلقات مربوطه میباشد
PU 1600 CNG با موتور انژکتوری 1600 سی سی انژکتوری و بصورت دوگانه سوز با گاز طبیعی تولید میشود
وانت پیکان OHV کلاس 20 در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای به منظور آماده نمودن خودرو جهت تبدیل به خودروی گازسوز اعمال شده است. این کلاس بنام ""خودروی بنزینی با قابلیت تبدیل به گازسوز "" معرفی میگردد
PU1.6OHV در این خودرو موتور انژکتوری بهسازی شده ای با عنوان OHV مصرف خواهد شد که در مولفه های قدرت و گشتاور ، نسبت به خودروی وانت فعلی تفاوت اساسی دارد که سیستم جدید EMS شرکت زیمنس در این خودرو بکار رفته است. با تولید مجدد وانت بنزینی از تاریخ اول آبانماه 1387 و بنا به درخواست واحد فروش  ، دسته راهنمای بهینه و قفل مرکزی به این کلاس اضافه شده است
وانت پیکان OHV دوگانه سوز کلاس 7 این کلاس، برعکس سایر کلاسهای خودروی باردوی دوگانه سوز کد 156 که با کیت میکسری میباشند مجهز به کیت انژکتوری است و حداقل در بخشهای زیر با خودروی باردوی دوگانه سوز میکسری متفاوت است : مجموعه رگولاتور- دسته سیم موتور - دسته سیم اصلی -مجموعه ECU گاز و بنزین- لوله ورودی و خروجی آب بخاری- مجموعه لوله فشار قوی زیر خودرو و کلید تبدیل روی داشبورد
کلاس 6 این کلاس همانند خودروی کلاس یک مجهز به کیت گاز بوده ولیکن علاوه بر قفل مرکزی ، دسته راهنمای بهینه نیز در این کلاس نصب شده است.
کلاس 5 این کلاس همانند خودروی کلاس یک مجهز به کیت گاز بوده ولیکن قفل مرکزی نیز در این کلاس نصب شده است.
کلاس 4 بدون مخزن ، بدون کیت ، بدون لوله فشار قوی
کلاس 3 در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای جهت نصب کیت گازسوز انجام شده است و ملحقات کیت گازسوز متعاقبا در شبکه خدمات بعد از فروش نصب خواهد شد بعبارت دیگر ، این کلاس ،وانت گازسوز OHV (باردو) بدون کیت گاز میباشد
کلاس 2 این کلاس فاقد مخزن گاز و متعلقات مربوطه میباشد
PU1.6OHV-CNG در این خودرو موتور انژکتوری بهسازی شده ای با عنوان OHV و بصورت دوگانه سوز با قابلیت مصرف گاز طبیعی (CNG) مصرف خواهد شد که در مولفه های قدرت و گشتاور ، نسبت به خودروی وانت فعلی تفاوت اساسی دارد که سیستم جدید EMS شرکت زیمنس در این خودرو بکار رفته است.
[ ۱۳٩٠/٧/٦ ] [ ٧:٢٢ ‎ب.ظ ] [ مهندس علی فرجی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی
امکانات وب
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس