آپلود عکس


آپلود عكس

آپلود عكس

تفاوت بین کلاس ها - مکانیک خودرو


مکانیک خودرو
خودرو وشناسایی قطعات وعیب یابی آنها
قالب وبلاگ

تفاوت بین کلاسها

تفاوت بین کلاسها روآتفاوت بین کلاسها آردی


1 آردی دوگانه سوز  کلاس 2 این کلاس فاقد مخزن و متعلقات مربوطه میباشد
RD 1600 CNG در این خودرو موتور انژکتوری همراه با گیربکس 5 دنده دستی و فرمان هیدرولیک بصورت استاندارد نصب میگردند. و موتور آن بصورت دوگانه سوز با گاز طبیعی می باشد
2 آردی انژکتوری کلاس 4 تفاوت این خودرو نسبت به خودروی کلاس 2 در دستی بودن ، شیشه بالابرهای جلو میباشد که در این کلاس شیشه بالابرهای دستی جایگزین نوع برقی شده است.
کلاس 2 در این کلاس ، علاوه بر کلیه تجهیزات خودروی مبنا ، کولر نیز نصب خواهد شد.
RD 1600 INJ در این خودرو موتور انژکتوری همراه با گیربکس 5 دنده دستی و فرمان هیدرولیک بصورت استاندارد نصب میگردند.
3 روآ دوگانه سوز  کلاس 7 این خودرو همان روآی دوگانه سوز کلاس 1 میباشد که مجهز به کلاچ اتوماتیک بدون نیاز به کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز بوده و برعکس کلاس 6 که ویژه جانبازان است جهت استفاده عموم مباشد.
کلاس 6 این خودرو همان روآی دوگانه سوز کلاس 1 میباشد که جهت استفاده ویژه جانبازان،‌ به کلاچ اتوماتیک و کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز مجهز شده است.
کلاس 5 این کلاس، برعکس سایر کلاسهای خودروی روآ دوگانه سوز کد 234 که با کیت میکسری میباشند مجهز به کیت انژکتوری میباشد و حداقل در بخشهای زیر با خودروی روآی دوگانه سوز میکسری متفاوت است : مجموعه رگولاتور- دسته سیم موتور - دسته سیم اصلی -مجموعه ECU گاز و بنزین- لوله ورودی و خروجی آب بخاری- مجموعه لوله فشار قوی زیر خودرو و کلید تبدیل روی داشبورد
کلاس 4 بدون مخزن ، بدون کیت ، بدون لوله فشار قوی
کلاس 3 در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای جهت نصب کیت گازسوز انجام شده است و ملحقات کیت گازسوز متعاقبا در شبکه خدمات بعد از فروش نصب خواهد شد بعبارت دیگر ، این کلاس آردی OHV گازسوز بدون کیت گاز میباشد
کلاس 2 این کلاس فاقد مخزن گاز و متعلقات مربوطه میباشد
RD1.6OHV-CNG در این خودرو موتور انژکتوری بهسازی شده ای با عنوان OHV و بصورت دوگانه سوز با قابلیت مصرف گاز طبیعی (CNG) مصرف خواهد شد که در مولفه های قدرت و گشتاور ، نسبت به خودروی آردی فعلی تفاوت اساسی دارد که سیستم جدید EMS شرکت زیمنس در این خودرو بکار رفته است. ضمنا کلیه تجهیزات آردی فعلی از قبیل : کولر ، فرمان هیدرولیک ، سیستم کاتالیست اگزوز و .. همگی در این خودرو نیز نصب خواهد شد.
ROA 1.7 OHVG این خودرو خودرو علاوه بر کلیه تجهیزات خودروهای روآی معمولی ، مجهز به موتور گازسوز فاز 2 ، سیستم ایموبلایزر ، رینگ و لاستیگ سایز 14 میباشد و از نطر بدنه ای نیز دارای تغییرات ذیل است : 1) نمای عقب این خودرو همانند پژوی 405 فعلی می باشد (در صندوق عقب و چراغهای عقب مشابه 405 است) 2) از نمای جلو ، نیز جلو پنجره 405 فعلی روی آن نصب میگردد
4 روا کلاس 4 این خودرو همان روآی کلاس 1 میباشد که مجهز به کلاچ اتوماتیک بدون نیاز به کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز بوده و برعکس کلاس 3 که ویژه جانبازان است جهت استفاده عموم مباشد.
کلاس 20 در این کلاس فقط تغییرات بدنه ای به منظور آماده نمودن خودرو جهت تبدیل به خودروی گازسوز اعمال شده است. این کلاس بنام ""خودروی بنزینی با قابلیت تبدیل به گازسوز "" معرفی میگردد
کلاس 3 این خودرو همان روآی کلاس 1 میباشد که جهت استفاده ویژه جانبازان،‌ به کلاچ اتوماتیک و کنترلهای دستی جهت ترمز و گاز مجهز شده است.
کلاس 2 تفاوت این خودرو نسبت به خودروی مبنا ، در موارد ذیل است : 1) نمای عقب این خودرو همانند پژوی 405 فعلی می باشد (در صندوق عقب و چراغهای عقب مشابه 405 است) 2) از نمای جلو ، نیز جلو پنجره 405 فعلی روی آن نصب میگردد در سایر موارد ، هیچ تفاوتی بین خودرو مبنا و این کلاس وجود ندارد
RD1.6OHV در این خودرو موتور انژکتوری بهسازی شده ای با عنوان OHV مصرف خواهد شد که در مولفه های قدرت و گشتاور ، نسبت به خودروی آردی فعلی تفاوت اساسی دارد که سیستم جدید EMS شرکت زیمنس نیز در این خودرو بکار رفته است. ضمنا کلیه تجهیزات آردی فعلی از قبیل : کولر ، فرمان هیدرولیک ، سیستم کاتالیست اگزوز و .. همگی در این خودرو نیز نصب خواهد شد.
5 آردی کاربراتوری RD 1600 این خودروی مجهز به موتور کاربراتوری می باشد
[ ۱۳٩٠/٧/٦ ] [ ٧:۱٩ ‎ب.ظ ] [ مهندس علی فرجی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی
امکانات وب
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس