آپلود عکس


آپلود عكس

آپلود عكس

شرکت لامبورگینی - مکانیک خودرو


مکانیک خودرو
خودرو وشناسایی قطعات وعیب یابی آنها
قالب وبلاگ

شرکت لامبورگینی(معرفی کوتاه)


 

 

لامبورگینی شرکتی ایتالیائی و سازنده خودروهای اسپورت می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک به نام سن آگاتا بولونیز در نزدیکی بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد.
این شرکب در سال ۱۹۶۳ توسط فراچیو لامبورگینی که دارنده یک کارخانه تراکتور سازی موفق بود، تاسیس شد.
لامبورگینی هم اکنون تابع شرکت آلمانی آئودی که خود تابعه شرکت فولکس واگن است می‌باشد.

بهتر است بدانید که آقای لامبورگینی بعد از این که یه ایراد در خودروهای فراری پیدا کرد به فراری ایراد خودرو ها را گفت اما به دلیل غرور فراری انها آقای لامبورگینی را ازشرکت بیرون انداختند و از آن زمان آقای لامبورگینی به فکر ایجاد کارخانه خودرو سازی افتاد.

لامبورگینی

Lambologo.jpg

نوع شرکت

شرکت تابعه و مدل مخصوصی از آئودی٫ بخشی از گروه فولکس واگن

تأسیس

۱۹۶۳ توسط فراچیو لامبورگینی

دفتراصلی

ایتالیا سن آگاتا بولونیز٬ ایتالیا

شخصیت اصلی

استفان وینکلمن جل فوند رئیس هیئت مدیره

زمینه فعالیت

خودرو

محصولات

اتومبیل

تابع

آئودی

وبسایت

وب‌گاه رسمی لامبورگینی

 

لامبورگینی آبگرم ، [یادداشت ۱] معمولا به عنوان اشاره لامبورگینی (تلفظ [lamborɡi ː نیکل] (گوش دادن)) است ، خودروساز ایتالیایی مستقر در شهرستان های کوچک از Sant’Agata Bolognese. این شرکت در سال ۱۹۶۳ توسط نجیب زاده Ferruccio ساخت لامبورگینی ، که اقدام به ایجاد تصفیه ماشین تور بزرگ تأسیس شده است.

عرضه اولین شرکت ، ۳۵۰GT و ۴۰۰GT ، برای پالایش ، قدرت خود را ، و آسایش خاطر نشان شدند. لامبورگینی تحسین گسترده ای در سال ۱۹۶۶ برای میورا Coupé ورزشی ، که اواسط طراحی موتور به عنوان طرح استاندارد برای عملکرد بالا از اتومبیل دوران تاسیس به دست آورد. پس از یک دهه از رشد سریع ، زمان سخت فرود آمد این شرکت در اواسط ۱۹۷۰s ، به عنوان فروش خود غوطه ور در پی رکود ۱۹۷۳ و بحران مالی جهانی نفت است. پس از ورشکستگی و سه تغییر در مالکیت ، لامبورگینی آمد در زیر چتر شرکت از شرکت کرایسلر. شرکت آمریکایی موفق به بازگشت به خودروساز فروخته شده و سود آن را به منافع اندونزی در سال ۱۹۹۴. عدم لامبورگینی از موفقیت مستمر از طریق ۱۹۹۰s ، تا زمانی که شرکت در سال ۱۹۹۸ به آئودی نقره ، یک شرکت تابعه از گروه فولکس واگن ، نگرانی های آلمانی خودرو فروخته می شود. مالکیت آئودی مشخص شده ، شروع یک دوره ثبات و افزایش بهره وری برای لامبورگینی ، با فروش نزدیک به ده برابر افزایش در طول ۲۰۰۰s. بحران مالی جهان در اواخر دیدم ۲۰۰۰s فروش لامبورگینی در برش در نیمه ، مدیر عامل شرکت پیشرو استفان Winkelmann برای پیش بینی فروش ادامه فقیر برای سازندگان supercar.

مجلس از اتومبیل لامبورگینی همچنان به اتفاق در سرزمین آبا و اجدادی خودروساز در Sant’Agata Bolognese ، که در آن موتور و خطوط تولید خودرو اجرا جانبی توسط سمت در کارخانه تنها شرکت می باشد. هر سال ، تاسیسات تولید کمتر از ۳،۰۰۰ نمونه هایی از چهار مدل ارائه شده برای فروش ، V10 – طراحی گالاردو Coupé و اسب سواری و گل سرسبد V12 – Murciélago Coupé شده و اسب سواری. محدوده است گاهی اوقات محدود چاپ انواع دیگری از چهار مدل اصلی ، مانند Reventón و تعدادی از بسته های Superleggera تکمیل تر و تمیز.

متن اصلی

Automobili Lamborghini S.p.A.,[Notes 1] commonly referred to as Lamborghini (pronounced [lamborˈɡiːni]  ( listen)), is an Italian automaker based in the small township of Sant’Agata Bolognese. The company was founded in 1963 by manufacturing magnate Ferruccio Lamborghini, who set out to create a refined grand touring car.

The company’s first offerings, the 350GT and 400GT, were noted for their refinement, power, and comfort. Lamborghini gained wide acclaim in 1966 for the Miura sports coupé, which established mid-engine design as the standard layout for high-performance cars of the era. After a decade of rapid growth, hard times befell the company in the mid-1970s, as sales plunged in the wake of the 1973 world financial downturn and oil crisis. After a bankruptcy and three changes in ownership, Lamborghini came under the corporate umbrella of the Chrysler Corporation. The American company failed to return the automaker to profitability and sold it to Indonesian interests in 1994. Lamborghini’s lack of success continued through the 1990s, until the company was sold in 1998 to AUDI AG, a subsidiary of the Volkswagen Group, a German automotive concern. Audi’s ownership marked the beginning of a period of stability and increased productivity for Lamborghini, with sales increasing nearly tenfold over the course of the 2000s. A world financial crisis in the late 2000s saw Lamborghini’s sales cut in half, leading CEO Stephen Winkelmann to predict continued poor sales for supercar makers.

Assembly of Lamborghini cars continues to take place at the automaker’s ancestral home in Sant’Agata Bolognese, where engine and automobile production lines run side-by-side at the company’s single factory. Each year, the facility produces fewer than 3,000 examples of the four models offered for sale, the V10-powered Gallardo coupé and roadster and the flagship V12-powered Murciélago coupé and roadster. The range is occasionally complemented by limited-edition variants of the four main models, such as the Reventón and a number of Superleggera trim packages.

[ ۱۳٩٠/٦/۱٤ ] [ ٩:۱٩ ‎ب.ظ ] [ مهندس علی فرجی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

نويسندگان
صفحات اختصاصی
امکانات وب
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس